La aproape doi ani de la deschiderea primului său restaurant, în Oradea, Adi Hădean a adus conceptul MEATic și în București. Amplasat în cadrul Carnivale Food Market, spațiul din clădirea Timpuri Noi Square ce reunește mai multe concepte diferite de food, MEATic a început să-și primească oaspeții de ieri, însă va fi finalizat complet în a doua jumătate a lunii februarie.

Potrivit lui Adi Hădean, chef și owner MEATic, discuțiile și implicit lucrările au durat aproximativ un an, iar investiția, ce nu este încă finalizată, se ridică până în prezent la aproximativ 250.000 euro.

MEATic București va avea o capacitate de 40 locuri pentru cină, lucru care se va întâmpla spre finalul lui februarie, iar în acest moment poate acoperi masa pentru prânz pentru aproximativ 300 persoane. Momentan, este deschis între orele 11.30 – 16.00, de luni până vineri. Restaurantul va dispune și de o terasă, care va fi gata până va începe sezonul cald.

„MEATic a apărut spontan, ca mai toate lucrurile bune din viața mea. E o poveste despre carne și despre moștenirea culinară a familiei mele, e calea prin care învățăm să uităm graba, e o poveste despre viața trăită în respect și iubire pentru mâncarea rânduită nouă. După MEATic Oradea a venit și rândul bucureștenilor să se bucure de fumul și focul din care obținem arome simple, dar puternice, și care se așează apoi în carne și legume transformându-le în mâncare cu gust complex. Vrem să cunoască cât mai multă lume știința vechii gastronomii pe care o îmbinăm cu tehnica modernă cât să știm că am respectat tradiția școlii vechi, cât să știm că suntem mereu antrenați pentru ieșirea din tipare”, a declarat, pentru Trends HRB, Adi Hădean.

În ceea ce privește meniul, dacă la MEATic Oradea s-a optat pentru un meniu fix, în restaurantul din Capitală meniul va fi diferit de la o zi la alta, iar pentru toată săptămâna va fi adoptată politica de walk-in și nu se vor accepta rezervări. Mâncarea va fi fără pretenții de „fine dining”, dar cu gusturi complexe, cu ingrediente bune și pe cât posibil, locale. „În acest moment, echipa este formată din 10 tineri coordonați și încurajați de Chef Tobias Fetz. Experiența acestuia atât în țară, dar mai alea în afara țării, va aduce un plus (mare) de valoare echipei. Cred și sper că întâlnirea noastră e una providențială”, ne-a precizat Adi Hădean.


Carnivale Food Market reprezintă un concept tip urban market inaugurat recent de către Grupul Fratelli în cadrul clădirii de birouri Timpuri Noi Square, dezvoltată de Vastint România. Carnivale Food Market cuprinde opt concepte diferite de food & drink: Meatic by Adi Hadean, Zaitoone, Camionetta, Japanos, Gattini Pasta, Fratellini, Cremeria și Fresh & Wine bar.

Potrivit Vastint România, Grupul Fratelli a închiriat în zona de retail a complexului Timpuri Noi Square o suprafață de aproximativ 2.200 mp, din care 600 mp de terase în zonele publice din plaza și esplanade. Pe lângă Fratellini, Grupul a deschis la începutul anului și Biutiful Downtown, o reprezentare a primului Biutiful deschis cu ani în urmă în centrul Vechi al Capitalei. (Foto: Carnivale Food Market / Adi Hădean)