Trends HRB revine, pe 17 iunie 2021, cu o nouă ediție Top Culinary Trends, evenimentul gastronomic de referință al industriei horeca din România.

Păstrându-și formatul cunoscut, ce combină sesiunile de demo cooking cu informații relevante despre piața locală, evenimentul se va desfășura offline, la Hard Rock Cafe București, fiind în același timp transmis live, pe platforma Youtube și FB.

După mai bine de un an de pandemie, profesioniștii din gastronomie continuă să-și rescrie modelele de business, adaptându-se noilor comportamente de consum, dar și noilor tendințe care au schimbat regulile jocului.

Sub umbrela temei „Create the new experience in gastronomy”, cea de-a VII-a ediție Top Culinary Trends va aduce în prim plan strategiile adoptate de chefi, antreprenori și manageri în ultimul an, pentru a răspunde diverselor scenarii de funcționare: delivery, take away, à la carte numai la terasă sau à la carte și în interior la o anumită capacitate șamd. Într-un ritm extrem de rapid, a fost nevoie să regândească și adapteze constant atât meniurile, cât și bugetele de investiții, direcționate acum, cu precădere, în digitalizare și tehnologii, servicii și marketing.

Seminar I: Chef`s power & Crearea noii experiențe de restaurant

Odată cu relaxarea restricțiilor, revine în atenție ceea ce numim experiența de restaurant, acel amalgam de elemente care se completează armonios: meniu, servicii, atmosferă, emoție. Astăzi, vedem des meniuri mai scurte, relevante, realizate din ingrediente și alimente produse local, iar grija față de mediu și diminuarea risipei alimentare, completate de atenția maximă orientată către client, fac parte din strategia unui business ce are la bază ospitalitatea, în adevăratul sens al cuvântului.

Speakeri

  • Dan Anca, Proprietar Roca Brună, Art Cafe & Pergola
  • Carmen Diaconu, Head Chef & Co-owner Noeme Restaurant
  • Radu Dumitrescu, CEO Stadio Hospitality Concepts

Seminar II: Gastronomia tradițională, parte integrantă a turismului și meniurilor locale

Gastronomia tradițională poate reprezenta acel „atu” care, integrat corect în turismul local, atrage atât românii, cât și străinii. Având în vedere că interesul românilor pentru a-și descoperi propria țară a început să crească recent, businessurile din turism încep să mizeze tot mai mult pe oferta gastronomică. În același timp, rețetele tradiționale, specifice unor anumite regiuni ale țării, au început să-și facă loc în meniurile restaurantelor din marile orașe, atât din dorința chefilor, cât și la cererea consumatorilor.

Speakeri

  • Mihai Toader, Chef Fragmente
  • Emil Munteanu, Co-owner Atra Doftana
  • Nico Lontras, Executive Chef Casa Timiș

În pofida dificultăților din ultimul an, profesioniștii din gastronomie continuă să transforme provocările în oportunități, iar detaliile despre soluțiile identificate și implementate până acum, precum și despre planurile avute în vedere pe termen scurt și mediu, vor completa discuțiile din cele două paneluri.

Programul Top Culinary Trends, ediția a VII-a, va include și sesiuni de demo cooking live, ce urmăresc cele mai noi tendințe din gastronomie aplicate în restaurantele românești, iar chefii invitați vin cu inspirație și soluții practice, în scopul promovării schimbului de idei și experiență între profesioniști.

La ediția de față vor participa: Alexandru Dumitru, Chef & co-owner Anika Restaurant, Roxana Blenche, Head Chef Fayn, Cristian Dumitru, Chef & founder Hospitality Culinary Academy, Gabriela Pascaru, Pastry chef & inginer tehnolog și Jacob Hausmann, Master in culinary arts.

Mai multe detalii despre concept, speakeri, program și modalități de înscriere sunt disponibile pe site-ul evenimentului.

Moderatori: Carmen Ionescu, editor in chief TrendsHRB și Cezar Munteanu, Consultant de specialitate în industriile horeca și alimentară.

Parteneri:  Dr. Oetker Professional , Alaska Seafood , Bardezzi , Selgros Cash & Carry România , Fresco , Ivy , Ad Production

Parteneri media: GastroArt.roVinul.roVIPstyle.ro