Burgerul Messi este disponibil acum în toate restaurantele Hard Rock Cafe de pe glob

BUCUREȘTI, 1 Martie 2022 – Hard Rock Cafe București anunță lansarea globală a noului produs din meniu – Messi Burger – cea mai recentă inovație a parteneriatului cu legenda internațională a fotbalului, Lionel Messi, în cadrul campaniei “LIVE GREATNESS”.

Începând de astăzi, acest deliciu culinar conceput chiar de Lionel Messi, poate fi comandat în toate restaurantele Hard Rock Cafe.

În contextul parteneriatului în derulare dintre Hard Rock Cafe International și Lionel Messi, Hard Rock Cafe București introduce în meniu burgerul ce poartă numele și este inspirat de preferințele legendarului fotbalist.

Preparatul aduce împreună tot ceea ce starul iubește într-un burger.

Burgerul Messi include zece ingrediente delicioase, ce oferă gusturi noi binecunoscutului Steak Burger din meniul Hard Rock Cafe.

Odată cu prima înghițitură, fanii Hard Rock și ai jucătorului se vor bucura de savoarea celor două chiftele suculente de vită, asezonate perfect și gătite exact cât trebuie.

Papilele gustative se vor delecta cu o combinație câștigătoare de toppinguri a burgerului: brânză Provolone, felii de chorizo, ceapă roșie caramelizată, un sos special Hard Rock, picant și afumat, într-o chiflă brioche rumenită, cu salată verde și o felie de rosie.

Pentru o experiență completă, puteți adăuga și un ou pregătit pe plită, provenit de la găini crescute la sol.

“Suntem onorați de parteneriatul cu starul internațional al fotbalului, Lionel Messi”, a declarat Marius Băban, director general Hard Rock Cafe București. “Suntem încântați să-i primim pe fanii Hard Rock Cafe si ai lui Messi, pentru a încerca burgerul inspirat de gusturile favorite ale celebrului fotbalist, o experiență unică și de neuitat.”

Hard Rock Cafe este un brand recunoscut internațional în industria ospitalității, deținând restaurante în țări din întreaga lume, ce sunt vizitate anual de milioane de clienți.

Primul Hard Rock Cafe a fost deschis în Londra, Anglia, în 1971. De atunci, brandul s-a extins în cele mai importante orașe, precum New York City, Los Angeles, Chicago, Miami, Paris, Sydney și altele. Hard Rock Cafe oferă o experiență diferită de servire a mesei, luându-și angajamentul de a folosi ingrediente proaspete și de calitate.

Pentru a satisface gusturile în continuă schimbare ale consumatorilor, Hard Rock își actualizează meniul în mod constant, oferind produse disponibile în ediție limitată, ce includ burgeri, cocktailuri originale și multe altele.

Pentru mai multe informații despre Hard Rock Cafe București vă rugăm să vizitați https://www.hardrockcafe.com/location/bucharest/ro/.

Despre LIVE GREATNESS

În 2021, Messi s-a alăturat echipei Hard Rock prin campania LIVE GREATNESS, o inițiativă orientată către fani, principiu ce a stat la baza experienței Hard Rock încă de la deschiderea primei cafenele în Londra, în 1971.

Conceptul urmărește să inspire și să unească fanii sub culorile ospitalității și divertismentului, parte din valorile cheie ale brandului.

Colaborarea reprezintă un omagiu adus rădăcinilor Hard Rock, deoarece tricourile celebre ale mărcii au apărut atunci când Hard Rock Cafe Londra a sponsorizat o echipă locală de fotbal, în anii ‘70.

Hard Rock și Messi s-au reunit pentru a dezvălui o nouă colecție de merchandise, care include unele dintre simbolurile emblematice ale lui Messi, cum ar fi numărul 10, leul și sigla proprie.

Detalii despre LIVE GREATNESS pot fi regăsite aici și materialele suplimentare din cadrul parteneriatului dintre Hard Rock și Messi aici.

Toate produsele care fac parte din colaborarea dintre Hard Rock și Lionel Messi sunt disponibile în magazine și online.

Despre Hard Rock®:
Hard Rock International (HRI) este una din cele mai recunoscute companii la nivel global, având 253 locații în 68 de țări, care includ hoteluri deținute/licențiate sau administrate, cazinouri, Rock Shops®, locații de spectacole live și cafenele.

HRI a lansat, de asemenea, o societate mixtă numită Hard Rock Digital în 2020, o platformă online pentru pariuri sportive, pariuri sportive de retail și o platformă de jocuri pe internet.

Începută cu o chitară donată de Eric Clapton, Hard Rock deține acum cea mai valoroasă colecție de instrumente muzicale din lume, cu peste 86.000 de piese, care sunt expuse în locațiile sale din lume.

În 2021, Hard Rock International a fost desemnat Angajator de Top pentru Femei de către revista Forbes și Land Operator of the Year la Global Gaming Awards.

De asemenea, Hard Rock a fost desemnată cea mai bine administrată companie din SUA de către Deloitte Private și The Wall Street Journal și a fost numită pentru al treilea an consecutiv, în 2021, marca hotelieră cu cele mai bune performanțe, în cadrul Studiului de satisfacție a oaspeților susținut de J.D. Power’s North America Hotel.

Brandul este deținut de entitatea mamă HRI, The Seminole Tribe of Florida. Pentru mai multe informații despre Hard Rock International, vizitați www.hardrock.com sau shop.hardrock.com.