Istoria World Class începe oficial în anul 1983, când Ulf Bengtsson, atlet de talie mondiala si antreprenor suedez, a pus bazele unui proiect menit sa atraga oamenii spre miscare, sanatate, productivitate si multumire de sine.

Aflat în California, unde obisnuia sa se antreneze alaturi de Frank Zane si Arnold Schwarzenegger, Ulf a schitat un logo pe un servetel – ”World Class“ sau „de talie mondiala“, inspirat fiind de trupul lui muncit, care-l propulsase în lumina reflectoarelor din întreaga lume si de ambitia lui de a-i ajuta pe altii sa-si atinga un vis similar. Si l-a imaginat rosu aprins, agresiv, acaparator, care sa prevesteasca o schimbare de impact.

Întors în Suedia, Ulf Bengtsson a deschis la Stockholm primul club modern de fitness din tara si printre primele astfel de locuri din lume. Brandul s-a extins repede în Suedia si curând a tintit piata din estul Europei, o piata înca neexplorata si deosebit de atragatoare pentru antreprenori.

Dupa deschiderea mai multor cluburi în Rusia, Polonia, Cehia si Ungaria, World Class intra în anul 2000 pe piata din România, odata cu deschiderea primului club de fitness exclusivist, în incinta hotelului JW Marriott.

Brandul se pozitiona astfel pe segmentul premium, vizând cei 5% cei mai bogati oameni din Bucuresti, oferind facilitati precum: cursuri de aerobic, sala de fitness, piscina, sauna sau squash.

Clubului de la Marriot îi urmeaza cel din incinta hotelului Radisson, deschidere care marcheaza un moment important, de avânt si expansiune pentru businessul din România.

Coordonatele elitiste au fost pastrate pâna în anul 2010, când – odata cu iesirea lui Ulf Bengtsson din actionariat si numirea lui Mikael Fredholm ca CEO al World Class International, s-a schimbat si directia strategica a companiei din România.

Brandul s-a concentrat pe segmentul mainstream, targetând consumatorul cu venit mediu, interesat de starea lui de bine si urmarind mai degraba un scop social decât unul de business: acela de a schimba mentalitatea oamenilor, de a promova un stil de viata sanatos si de a transforma World Class România în optiunea numarul unu a românilor, în ceea ce priveste petrecerea timpului liber si preocuparea pentru o viata activa.

Din 2014, odata cu buyoutul prin care fondul de investitii norvegian i-a vândut managementului World Class România operatiunile si drepturile pentru brandul World Class în România, Serbia si Polonia, si preluarea lor de catre fondul de investitii polonez, Resource Partners, compania marcheaza o perioada de extindere accelerata.

Momentul de glorie al anului 2016 l-a reprezentat achizitia operatorului de fitness Group Moving, ceea ce a dus la marirea portofoliului de cluburi, numarând un total de 30.

Tot din 2016, World Class România are o noua conducere, prin numirea lui Kent Orrgren ca CEO, care vine cu peste 25 de ani de experienta în industria internationala de wellness.

Azi, misiunea World Class e aceea de a deveni un mediu prietenos pentru membri, un loc doar al lor, departe de casa si munca, unde sa se motiveze, sa se inspire si sa-ti satisfaca nevoia de socializare. Compania promite fiecarui membru nu doar o schimbare la nivel fizic, ci mai ales o schimbare la nivel de mentalitate si o noua abordare a stilului de viata.

World Class înseamna un mediu primitor, motivant si inspirational, transformat de milioane de români în prima lor optiune catre miscare si un stil de viata sanatos si una dintre cele mai atragatoare variante de wellness si de petrecere a timpului liber.

Aici cream povesti vizuale care trezesc emotii în oameni si îi inspira sa-si îmbunatateasca si sa-si transforme stilul de viata într-unul mai sanatos.

Valorile companiei sunt conectate atât cu strategia World Class de a crea constientizare referitoare la viata sanatoasa sub toate aspectele sale – nutritie, exercitiu fizic, relaxare, inspiratie, socializare – cât si cu toate convingerile noastre, care merg dincolo de brand si servicii de top, mai exact catre aspiratia noastra de a Transforma radical stilul de viata al românilor.

World Class România este lider de piata în industria de health&fitness autohtona si numara în prezent 33 de centre în toata tara si peste 55.000 de membri.

Centrele de fitness World Class asigura servicii la cele mai înalte standarde, dotari de ultima generatie si programe de antrenament diversificate.

World Class este partener principal LES MILLS™ – cel mai mare furnizor de concepte de fitness din lume.

World Class România ofera, de asemenea, un concept premium de club de fitness si lifestyle, denumit W, în cadrul caruia membrii au posibilitatea de a se antrena si relaxa, într-un cadru intim si exclusivist.

World Class – DOWNTOWN
Calea Victoriei, nr. 63-81
(incinta Hotel Radisson Blu)
Receptie: 021 313 11 04
Telefon: 0725 558 759
Luni – Vineri: 06:00 – 23:00
Sambata-Duminica: 08:00 – 21:00
Email: contact@worldclass.ro

World Class – THE GRAND
Adresa: Calea 13 Septembrie nr.90
(în incinta Hotel JW Marriott)
Receptie: 0214 030 900
Telefon: 0734 302 230
Luni – Vineri: 06:00 – 23:00
Sambata-Duminica: 08:00 – 21:00

Website: http://www.worldclass.ro